lélegző pillák vágyai

Mindennapok, történések, gondolatok, érzések. Helyek, ahonnan jössz és ahová tartasz. Célok, álmok, vágyak.

ne menj el münchen

2012.01.15. 21:21 | *Special K | Szólj hozzá!

Meg volt az új évi balhé, meg volt még akkor éjjel.

Viszont másnap rájöttem, hogy szeretek vele reggeli közben HowIt'sMade-et nézni és szeretem az összes piliszka porcikáját, szeretek vele fogat mosni és szeretem a nem is vicces vicceit, azt ahogy cikis helyzetben nézi a halakat, azt ahogy kezeli a hisztimet, hisztieimet, a béna pólóit, azt hogy sosem alszik el előbb mint én, azt ahogy viszket az orra ha rá néz egy szöszös pulcsira és azt hogy sose lehet a gép elől elrángatni, szeretem ahogy mosolyog és ahogy beszél a cicához, ahogy szomorú és ahogy nagy ritkán ideges. Szeretem, hogy amikor bevisz a munkahelyemre kocsival akkor jobban elkések mint amikor nem, és hogy sokszor úgy mondd el nekem mindent, hogy közben nem is mondd semmit. Örülök, hogy nem mondja minden pillanatban hogy szeret viszont én tudom mindig hogy ez így van. 

A lényeg tehát az, hogy szerelmes vagyok belé és szeretnék nagyon sokáig így maradni.

babucikababucikababucikababucikababucikababucikababucikababucika

A bejegyzés trackback címe:

https://karin.blog.hu/api/trackback/id/tr533550074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása